“No volia continuar llegint, no volia trobat-se amb ell, no el volia mirar als ulls.”
“Em prometia no dir mai res, no fer mai res que els altres poguessin emmagatzemar al seu cap per retreure-m’ho el dia que els donés la gana. No volia quedar mai més enterrat, immobilitzat per un munt de paraules, convertit en un retrat que em feien els altres i que jo no podía esborrar.”
“En pleno desconcierto, se lamenta por haberse cruzado con el amor porque ahora no sabe como continuar viviendo. Cada dia se convence de que manana todo sera mejor, que el tiempo lo cura todo, pero al dia siguente se hunde todavia mas.”
“Tothom vol canviar el món, però ningúpensa a canviar-se ell mateix”
“Cuando volvíamos al hospital le pregunté: "¿Por qué te gusta tanto mirar coches, Marc?". Me miró y contestó: "¿Por qué os gusta tanto mirar el sol?". Yo le dije que no mirábamos al sol sino que el sol era lo que nos proporcionaba... que nos bronceábamos... que era agradable... que... La verdad es que no sabíamos por qué mirábamos el sol.No juzgar; ésa fue la gran lección que aprendí ese día de aquel niño. (...) Encuentra lo que te gusta mirar y míralo.”
“...al corazón no se le dan órdenes, decía, el corazón se rompe, y si se le dice que no se rompa se rompe igualmente, como el mío...”